Way to DASHBOARD Don't forget to +FOLLOW me
\\P▲yphone//
Hi there's some Tweets by @nazsiyfa by the way you can find me on facebook - Nazs Iyfa . Instagram- nazsiyfa Daisypath Anniversary tickers
Little Linkies

NYNY | Mr.Purple | Fazeera | Lysa Lexia | Eyyien | You punya blog please ;p | Friend | Friend |



Hi me Nazs
">
Hi,nice word please:)
There's some sad story,sadlife which i've faced thru by myself,alone. :')

Sunday, October 9, 2011 | 3:27 AM | 0 comments
Gigi Ouhh Gigi Kenapa Engkau Sakit

:face37:Assalamualaikum , hi readerreader yang sudi bace entry nie ,:face41: . Erm ,hari ni .eh tk tk , hari hari aku sakit gigi ,so aku nak meluah kan isi hati aku selama aku sakit gigi niy :13: . aku ,, aku tak tahan lha dengan gigi ny :face47: selalu nangis taw sebab tahan sakit gigi ny ,:face29: ?, nape ntah sakit selalu , hmm , kepale aku macam da kene migrain tahap kritikal :122: , selalu sakit kepala sebelah , pastu efek kat telinge aku lax , berdenyut2 ,Arghtttttt :a: sakitnya tak tertahannn weyh , haih , apela nasib:14: ? mesti korang sume piker gigi aku rosak ken ? A'ah lha memang rosak tapi bukan tk gosok gigi ,aku tiap pagi taw gosok gigi , gigi aku berlubang:face27: ! ny maybe sebab mase kecit kecit dulu aku suke makan bende bende manis such as gulugule ,coklat ,ice cream and whatsoever lh ,, so akibatnye ny lh kena tanggung derite:p: nye lahaii Tuhan je tahu weyhhh ,:18: , hum , macamane lh nak ubati gigi aku yang da kritikal ny , penat tao nangis tiap kali gigi ny buad hal ,, hum .. k la ,gigi sakit lagi :face16:, nak nangis , :face59: tata :6:


p/s :116:: korang kalaw kesiankan aku bagitaw lh carecare or something lh yang bole hilangkan sakit gigi aku ny , tao ? Tenggs sudi bace. ILYBiee :w:

Older Post | Newer Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Nazs-Iyfaa . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop