Way to DASHBOARD Don't forget to +FOLLOW me
\\P▲yphone//
Hi there's some Tweets by @nazsiyfa by the way you can find me on facebook - Nazs Iyfa . Instagram- nazsiyfa Daisypath Anniversary tickers
Little Linkies

NYNY | Mr.Purple | Fazeera | Lysa Lexia | Eyyien | You punya blog please ;p | Friend | Friend |



Hi me Nazs
">
Hi,nice word please:)
There's some sad story,sadlife which i've faced thru by myself,alone. :')

Saturday, February 18, 2012 | 11:47 PM | 0 comments
HANG OUT FESTIVAL LAYANG-II PART 1

hai hai hai semua ..
Seronok gila boleh ? haha , well sepertimana yang korang semua tahu , dekat PG sekarang tengah melangsungkan FESTIVAL LAYANG-LAYANG and aku pun tak melepaskan peluang tengok layang-layang bagai tu semua ...

Semalam bersamaan SABTU - 19/02/2012 ,aku g BLL \Bukit Layang-Layang/ . Gerak dalam jam 12 , membe2 aku Zoey, Yuyun , Eina gerak jam 11 kot , awal sebab naik bus , takot penuh tu gerak awal , aku well rempiwtz lha dengan faiz , hahaha ..

Kay yang haru pasal PESTA LAYANG-LAYANG tahun nie ialah HUJAN ..Dari 1st pesta nie diadakan sampai sekarang hujan tak henti-henti ..
Kesian lha kan pada akak-akak yang melaram dekat ruma dekat 2-3 am tup-tup sampai sini lunturr semuaa ..haha ..




Haaa nie pict paling awal ter-snap .nampak tak air tu , fav terbaru .. \ice blende yam/ ..
Masa nie dalam ladies , maklum la gegerl kalau dah sampai 1 place tu kan , mesti dia cari ladies dulu .. haha .. FACT ..


Tu gegurl aku , from right NADYA , YUN , EINA and DYAN ..


Haa yang nie FATYNN ,tu spec gua ..HAHA ..


Yang nie jangan cakap lah kan , posing bukan sebarang posing , posing nak mam nie .. -,- haha ..
Dah habis tatap gambo membe'2 aku , meh jamah tengok pic aku lakk .. hewhew..


Pict atas nie aku tengah makan cokelat marcmellow , diorang nie snap time makan tu dah habes .. huh .. sengal ..


Well sekalisekala posing dengan payung , ..

Lepas posing'2 g la makan steamboat , kyaa sedapnyaa .. untung lha bf aku amik gambo .. aku ? hum ..






Hrr serius dah dekat sebulan ngidam makan benda nie , at last ! dapa gk .. aumm dapnyea ..

Jalan-jalan tak sedar dah malam ( SAMBUNGAN PART-II )



Older Post | Newer Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Nazs-Iyfaa . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop