Way to DASHBOARD Don't forget to +FOLLOW me
\\P▲yphone//
Hi there's some Tweets by @nazsiyfa by the way you can find me on facebook - Nazs Iyfa . Instagram- nazsiyfa Daisypath Anniversary tickers
Little Linkies

NYNY | Mr.Purple | Fazeera | Lysa Lexia | Eyyien | You punya blog please ;p | Friend | Friend |



Hi me Nazs
">
Hi,nice word please:)
There's some sad story,sadlife which i've faced thru by myself,alone. :')

Monday, February 27, 2012 | 5:17 AM | 0 comments
Thanks god sent you to me



"Kalau ada jodoh kita kawin nanti k sayang ? " [ye sayang ..ada jodoh kita kawinn]

Yelah selalu aku tanye macam tu dengan dia ..Dia pulak setia menjawap dgn jawapan yang sama .. dan aku harap takkan pernah berubah :')

"Bie , awak sayang kite lagi tak :'/ \sambil buad muka/"

then dia jawap Sayangggggggggggggg sangatttttttt sangattttttttttt .. alahai kalau macam nie selalu mau idok aku angau sebulan ?

Faiz tu special .. Ye korang tak tahu .. Dan korang takkan tahu sebab aku seorang je yang berhak tahu .. Terpulang kauorang lah nak cakap aku angau ke perasan ke mabuk cinta ke tapi ni lah fact .. He's one in a million .. Rugi kalau aku lepaskan dia demi lelaki lain ..

Ye aku admit he's not too cool , too handsome , too sweet but he's everything !
Aku .. bukan nak isi bakul angkat sendiri tapi sebetulnya aku nie luaran memang fun gilerhh , bual dgn aku tak gelak sampai sakit perut memang tak sah !
hahaha .. \tak kelaka pun/
Tapi disebalik seronoknya ketawa,fun aku ni pun sebenarnya hottempered :/ tahu ? Kay great ..Apa yang aku perasan selama nie .. Faiz jadi victim aku .. hum ..

Bila mana aku tengah marah or sakit hati then aku text dia ...

"@##$*! betollah @#$% nie !" [nape nie sayang]
"takde pape ! @#$% nie haa cari pasal ! ahhhh yall!" [sayang jangan macam nie , akap lah]
"ish bie nie banyak tanye lahh,tensen tahu tak !" [hm.org nak tahu masalah dia je,]

Ya Allah bila fikir balik gila aku nie , marah orang lain , orang lain yang kena tempias .. But he's still cool , dia tak pernah cakap bukan-bukan ,jauh sekali marah .. If dia marah pun , aku pujuk,mintak maaf 2..3 minit oke lah pastu ... See? Kuatnya dia handle perangai aku .. Kalau aku jadi laki , dah lama aku putuskan awek macam aku nie ..



Bila aku tengah nangis , then dia col aku kdg-kdg aku col dia .. Bila dah dengar voice dia jea , aku rasa happy .. even tengah nangis .. aku happy .. derrr hati berbunga-bunga sehh .. haha .. hm ..
Macam jiwang sangat kan nape aku post pasal benda nie .. entah lah .. tetiba hati nak luahkan something .. I NEED YOU :) its mean aku perlu kan kau .. And I MISS YOU thts mean aku rindukan kau .. Bie , esok jumpa kay ? Dadaaaa .. Lufchuu ..

Labels: ,


Older Post | Newer Post

Template Made By Ejat SH . Edit By Nazs-Iyfaa . Little Help By HTML Color Code,Imgur & Photoshop